پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین- تبریز: معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، راه‌اندازی فاز دوم خط یک قطار شهر تبریز در مدت زمان یک سال را مصداق بارز «مدیریت جهادی» خواند.

مدیریت جهادی شهرداری، در روند توسعه و عمران شهر تبریز ماندگار است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدصادق پورمهدی در حاشیه راه‌اندازی فاز دوم خط یک قطار شهری تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: متخصصان فنی و عمرانی شهرداری تبریز، با اجرای این پروژه پیچیده و وسیع در مدت یک سال نشان از قابلیت‌های فنی و عمرانی شهرداری تبریز دارد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، اضافه کرد: شهرداری تبریز در یک سال گذشته، به طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه پروژه فاز دوم خط یک را پیگیری کرده و به نقطه ارزشمند کنونی رسیده است.

وی با اشاره به این‌که اقدامات امروزی شهردار تبریز، در دوره توسعه و عمران شهر تبریز ماندگار است، خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز با مدیریت جهادی دکتر نجفی و تلاش جهادگونه کارگران و تیم‌اجرایی، پروژه مترو را از دوره سست و بی‌رمق گذشته عبور داده و در آستانه تحول اساسی قرار داده‌است.

پورمهدی با اشاره به این که بخش اصلی و عمرانی پروژه به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: فاز دوم خط یک، پس از طی دوره تقریبی ۴۰ روزه برای اجرای تست های فنی، آماده مسافرگیری شده و با حضور یکی از مسئولان کشوری، رسماً تقدیم شهروندان خواهد شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.